After work....

Jaha ja, i fredags var jag på After work med mina goa arbetskamrater.
Vi var på Harry´s där det serverades Buffé och underhållning. Maten
var riktigt god och det var Happy hour i baren fram till 22.30.

Jag tog det lugnt o drack nån starköl. Man är ju inte van vid alkohol
nu för tiden och det räckte gott o väl för mig.

Även om det var jättetrevligt att umgås med jobbarkompisarna, så
kan jag bara konstatera att kroglivet inte är nåt jag längtar efter! Det är
en ganska ytlig tillvaro och att gå dit på ett par timmars After work
räcker gott o väl för mig!

Summan av kardemumman blev iaf att det var trevligt och mycket
skratt under kvällen!

Goa guben kom o hämtade mig vid 24-tiden för välbehövlig sömn
innan lördagens arbete....




Tro det eller ej, men det var min första After work någonsin.
Kan tänka mig att gå på After work igen nån gång i framtiden,
men längre än så sträcker sig inte kroglivet för min del....

Kommentarer
Postat av: TT

Herregud, jag går hem vid nio-tiden när jag är på AW, haha!

2011-10-23 @ 10:01:38
URL: http://tyratok.blogg.se/
Postat av: Syster

Lilla, lillasyster har du lagt av dej på äldre dar??? :)

2011-10-23 @ 12:12:48
Postat av: Anna

Va bra att du hade kul mammsen! Hade gärna sett en bild på hur outfiten vart :)))

2011-10-24 @ 00:04:19
URL: http://annalejd.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0