Hösten är här

Vare sig vi vill eller inte, så är det bara att konstatera att hösten kommit
för att stanna! Nätterna är kalla med minusgrader ibland och dagarna är
kyliga. Träden ståtar i all sin prakt och naturen går till vila inför den kommande
vintern. Allt liksom "stannar av" för att födas på nytt när vårsolen värmer!

I morgon fredag, ska jag till Köpings lasarett och träffa en handkirurg. Det ska
bli spännande att se vad han säger om min onda hand. Hoppas det blir nån
åtgärd så värken försvinner, orkar inte ha det så här längre!

Idag är jag ledig och tänker bara ta det lugnt o njuta av min dag. Har inga "måsten"
och det känns bara sååå bra!

See ya!




Kommentarer
Postat av: TT

Men det är väl en sabla otur!! Hoppas du får fason på handen!

2011-10-13 @ 22:38:59
URL: http://tyratok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0