Dåligt med uppdateringar

Så ser det ut, blir inte så mycket uppdateringar här nu för tiden..
Facebook tar all min tid...nejdå, inte all, men ganska stor del
får jag väl säga!

Har hittat en annan kul sida som heter Stay friends där man kan
komma i kontakt med gamla klasskamrater o vänner. Rätt så
cool faktiskt! Har hittat några stycken ända från småskolan!

Annars händer väl inget speciellt runt omkring mig. Ja det ska
vara lilla Agnes då! Hon växer så det knakar o man ser nästan
för varje gång hur hon lärt sig nåt nytt!
Hon vinkar, pussas, härmar katt o hund, älskar musik (från mamma?)
reser sig upp o står korta stunder mm mm.

Watch out Anna o Andreas när hon börjar gå...då blir det inte en
lugn stund :)

Idag ska jag jobba mellan 17-21 på Life nere i Igor. Det är Shoppingkväll
för alla köplystna!

Ha det gott!


Kommentarer
Postat av: Anna

Ja du mamma fb är lätt beroendeframkallande! Mitt fel att du blev medlem ;)) du som aldrig skulle.. Å inte jag heller ha ha! Ja vår lilla tjej växer och utvecklas! Duktigaste tjejen! Puss

2011-09-29 @ 20:44:25
URL: http://annalejd.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0