Erikslunds shoppingcenter

Idag blev det så dags att besöka Erikslunds Shoppingcenter som
öppnade i torsdags. Jag och yngsta dotter Linda var dit en sväng.
När vi kom dit vid 10.45 var det relativt lugnt (de öppnar 10), men
när vi åkte hem 3 timmar senare var det allt annat än lugnt!

Jag förstår att folk menar att man kan handla allt man vill på Erikslund,
utan att behöva åka någon annan stans! Där finns verkligen allt man kan
behöva från kläder till mat  i olika former. Bara att strosa omkring i
centret från frukost till kvällsmat...Det är gigantiskt!

Hoppas verkligen att det inte betyder "döden" för handeln i City nu
bara. Tyvärr tror jag att att det kan bli så :(


Tycker det är bra att Deichmann skor kommit dit, så slipper jag
åka till Bålsta o köpa skor!

Kommentarer
Postat av: TT

Snarare döden för Hälla tyvärr.

2011-09-25 @ 23:01:15
URL: http://tyratok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0