Hej å hå...


Hösten smyger sig på med stormsteg! I morse var det is på bilrutan när
guben gav sig iväg! Det är väl inget annat att vänta nu när halva
september har gått... kvällarna blir mörkare och nätterna kallare....
Tid för lite pyssel kanske :)

Lägger ut ett kort jag inte visat tidigare. Jag gjorde det till min bror
o svägerskas gemensamma 50-års fest. Eftersom temat på festen var
vikingar o vi höll till ute i Vikingabyn vid Frösökers brygga, tyckte jag
det passade bra att göra ett vikingakort. På den lilla skylten som hänger
på kortet har jag skrivit Lasse o Kikki med runskrift.




Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Milla

Sååå snyggt kort. Ännu finare på riktigt!

2011-09-17 @ 09:12:43
URL: http://millasblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0