Uppdatering

Kanske dags att uppdatera lite här på bloggen!

Jag jobbar och står i och så värst mycket händer egentligen inte
i mitt liv just nu! Dagarna går sin gilla gång och vi är snart inne i mitten
av februari. Den vinter vi varit förskonade från, tycks ha kommit lite
nu istället. Inte så mycket snö, men kyligt med 10-15 kalla, otäcka
grader.....

Idag är jag ledig och planerar att ta mig till gymmet lite senare. Få se
hur det går eftersom jag har ont nere i ryggen och har haft så den
sista veckan. Inte ett dugg kul! Kanske blir bättre om jag försöker
röra lite försiktigt på den! Får väl låta bli det som gör ont ;)


Den här fina mössan har min väninna C stickat!

Det gäller att hålla huvudet varmt:-)

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh vilken fin mössa! En sån vill jag och Agnes oxå ha ;))

2012-02-10 @ 19:29:48
URL: http://annalejd.webblogg.se/
Postat av: TT

Januari och februari är ju vintermånader så det är väl bara att gilla läget, och jag gör ju det,haha.

Men visst längtar men efter våren!

Skönt att det blivit ljusare nu i alla fall, ljust när man kommer till jobbet ger lite ork.

2012-02-11 @ 19:24:34
URL: http://tyratok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0