Hå hå ja ja.....

...ja vad ska man säga?
 
Varje gång jag går ut här o uppdaterar, så slår det mig att det var längesen sist.
Fattar inte hur tiden bara rinner iväg! Har varit med om lite sen jag var härute
förra gången.
 
Har tagit tag i den andliga sidan lite mer igen och varit på ett veckoslut med andlig
inriktning där jag fick vara med om så mycket härliga saker....
 
Går inte in i detalj med det som hände, men kan berätta att jag fick andehealing
för min ansiktsförlamning och det är nog det häftigaste jag upplevt i hela mitt liv!!
Så mycket kärlek, värme o healing som jag fick uppleva, går inte att beskriva med ord!
I höger ansiktshalva där jag har förlamningen märks det framför allt på ögat, som blivit
mer öppet o ansiktet har liksom blivit slätare! Även på munnen syns det då den blivit
lite rakare....
Träffade många goa människor som jag verkligen hoppas få se igen vid andra tillfällen.
 
Har även varit o pratat med pensionsmyndigheten ang. ev. pension i mars 2014 när
jag blir 65....jisses hur kunde det hända??
Hur som helst kan jag tala om att det inte blir nån rolig historia att bli pensionär..fy tusan!!
Ska fundera lite.....
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Milla

Härligt att du tagit upp det andliga igen. Tror det är positivt för dig! Kram!

2013-08-14 @ 13:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0