Lite uppdateringar

Sitter här på påskdagen och filosoferar!
 
Påsken är snart tillända för denna gång och den har varit ganska innehållsrik i år.
I torsdags fyllde jag år och blev uppvaktad av familj o vänner. Jättetrevligt
att umgås med dem. Fick uppvaktning o presenter....Min underbara, goa väninna
Carina hade bakat åt mig...
 
 
Har haft dotter Linda här ett par dagar och långfredagen åkte
vi ut till IKEA och åt deras frukostmeny. Det var både gott o prisvärt.
Nu har Linda åkt tillKöping och sin pojkvän där. Det blir lite tomt.....
 
 
På påskafton var jag hemma hos Camilla o Fredrik på påsklunch. Stannade kvar
hos barnen medan föräldrarna var iväg på ett SPA-besök. Har så goa barnbarn som
det är roligt att umgås med. Fick lära mig lite nytt...Kinect tror jag det hette?
Spelade bowling och boxning.....
 
Har haft en liten minisemester på 4 dagar, men i morgon är det jobb igen...
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Det var jättemysigt att spendera några dagar med dig. :-)

2013-03-31 @ 19:42:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0